ZP k. ú. Blahuňov, p. st. p. č. 30, vč. stavby bez čp/če - 32/2024/CV
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
ZP k. ú. Blahuňov, p. st. p. č. 30, vč. stavby bez čp/če - 32/2024/CV
Contracting authority
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkovýchNEN system number
N006/24/V00028780
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00028780
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Zadávání VZ na základě rámcové dohody s obnovením soutěže (mimo zadávací řízení)
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
rámcová dohoda s obnovením soutěže
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
08. 10. 2024 06:20
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Bc.
Name
Miroslava
Surname
Jandeková
Miroslava.Jandekova@uzsvm.cz
Phone 1
+420 474637765
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Znalecký posudek na určení ceny zjištěné a ceny v místě a čase obvyklé pro prodej majetku: Pozemek st.p.č. 30 o výměře 104 m2 – zastavěná plocha a nádvoří, součástí je stavba: bez čp/če, zemědělská stavba v k.ú. Blahuňov, obec Místo. Jedná se o stavbu v havarijním stavu u pozemní komunikace. Předmětem plnění veřejné zakázky je oceňování nemovitých věcí pro potřeby zadavatele, jehož výsledkem je znalecký posudek, a to na základě písemných objednávek vystavovaných zadavatelem. Oceňované nemovité věci se nacházejí na území, kde vykonává činnost Územní pracoviště Ústí nad Labem Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových, to jest v územním obvodu Krajského soudu v Ústí nad Labem. Informativní seznam obcí náležejících do územního obvodu Krajského soudu v Ústí nad Labem je uveden v přílohách 2 a 3 zákona č. 6/2002 Sb., o soudech a soudcích, ve znění pozdějších předpisů. Jedná se o území bývalého Severočeského kraje. Účastník podá nabídku tak, že uvede do webového formuláře v NEN jednotkovou nabídkovou cenu v Kč za 1 hodinu práce za zpracování znaleckého posudku, u plátce DPH s rozlišením na cenu bez DPH a s DPH. V případě rozporu je rozhodující cena s DPH. Rámcová dohoda s obnovením soutěže (minitendr) bude uzavřena s minimálně dvěma vybranými účastníky, kteří splnili kvalifikační předpoklady. Maximální počet vybraných účastníků není stanoven. Účastník může podat pouze jednu nabídku, která je platná pro celý územní obvod Krajského soudu v Ústí nad Labem. Jednotková nabídková cena v Kč za 1 hodinu práce za zpracování znaleckého posudku nesmí být následně v minitendrech překročena. Předpokládaná celková hodnota plnění rámcových dohod je 2 000 000 Kč bez DPH. Do finančního limitu budou započítány veškeré úhrady za služby oceňování nemovitých věcí poskytnuté na základě všech rámcových dohod uzavřených na základě této veřejné zakázky všem vybraným účastníkům. Na čerpání celého finančního limitu ani jeho části nevzniká účastníkům uzavřením rámcové dohody právní nárok. 3. Následný postup plnění po uzavření rámcové dohody (minitendr) Jednotlivé dílčí plnění veřejné zakázky (tj. zpracování znaleckého posudku) se zadává formou písemné objednávky operativně dle potřeb zadavatele, a to na základě výsledků minitendru. Minitendr probíhá tak, že zadavatel vyzve všechny zhotovitele, se kterými byla uzavřena rámcová dohoda, prostřednictvím NEN k podání nabídky v minitendru. Nabídku do minitendru zhotovitelé rovněž podávají prostřednictvím NEN. Objednávku zašle zadavatel prostřednictvím NEN tomu zhotoviteli, který v souladu s podmínkami předložil v minitendru nabídku s nejnižší celkovou cenou, u plátců DPH je rozhodující celková cena s DPH. Celková cena se skládá ze součinu tvořeného počtem hodin práce vynásobeným jednotkovou nabídkovou cenou v Kč za 1 hodinu práce za zpracování znaleckého posudku, přičemž nesmí být překročena jednotková nabídková cena v Kč za 1 hodinu práce za zpracování znaleckého posudku nabídnutá účastníkem v této veřejné zakázce. Vybraný zhotovitel je povinen prostřednictvím NEN doručit zadavateli akceptaci objednávky do 2 pracovních dnů od jejího doručení zhotoviteli. Odmítne-li zhotovitel akceptovat objednávku, nebo neakceptuje-li zhotovitel objednávku v uvedené lhůtě, platí, že ji odmítl, a zadavatel může objednávku zaslat dalšímu zhotoviteli v pořadí, a to až do doby, kdy bude objednávka akceptována nebo kdy objednávku odmítne i zhotovitel, který se při vyhodnocování nabídek umístil poslední v pořadí. Výjimku tvoří situace, kdy se k námitce zhotovitele doručené zadavateli do 2 pracovních dnů od doručení objednávky zhotoviteli prokáže, že objednávka obsahuje specifikace a konkretizace zpracování znaleckého posudku jiné, než tomu bylo ve výzvě k podání nabídky. Je-li tomu tak, objednávka se zruší bez náhrady. dále viz výzva a přílohy
Code from the NIPEZ code list
71319000-7
Name from the NIPEZ code list
Služby soudních znalců
Main place of performance
Ústecký kraj
Code from the CPV code list
71319000-7
Name from the CPV code list
Služby soudních znalců
SUBJECT-MATTER NAME
Služby soudních znalců
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ042 | Ústecký kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
Yes
Framework contract/agreement
P24V00017581
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
15. 11. 2024 09:20 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
08. 10. 2024 06:20 | Uveřejnění účastníků | |||
08. 10. 2024 06:20 | Uveřejnění výsledku |